• صفحه نخست
  • درباره موسسه
  • سامانه های کیفیت طیب
  • زیست بوم طیب
  • شرکای راهبردی
  • شرکاری تجاری
  • درخواست عضویت در زیست بوم
  • ارتباط با ما
    • مدیریت کاربران

      مدیریت دسته بندی

      مدیریت محصولات

      مدیریت سازمان

      مدیریت واحد صنفی

      مدیریت صیانت

      زنجیره محصولات طیب

      مدیریت نظرات کاربران

      مدیریت چک لیست مشتری

      مدیریت چک لیست ها

      گزارش چک لیست ها

      مدیریت عنوان تب ها

      مدیریت شبکه همکاران

      مدیریت فایل ها

      پروفایل

      مدیریت محصولات من

      چک لیست های تکمیل شده

      سامانه رتبه بندی محصولات

      نشست یک روزه مدیران تعالی سازمانی در موسسه کیفیت رضوی برگزار گردید.

      1399/02/14

      128

      نشست یک روزه مدیران تعالی سازمانی در موسسه کیفیت رضوی برگزار گردید.

      به گزارش روابط عمومی موسسه کیفیت رضوی نشست یک روزه مدیران تعالی سازمانی با حضور شرکت ها و موسسات زیر مجموعه آستان قدس رضوی در محل موسسه کیفیت رضوی برگزار گردید. با توجه به اینکه جایزه تعالی و پیشرفت پنجم ذیل دبیرخانه مربوطه در نهادهای انقلابی در سال جاری در حال برگزاری است در همین راستا و نظر به تاکید مجدد جناب آقای دکتر مالک رحمتی نسبت به حضور شرکت‌ها و موسسات زیر مجموعه آستان قدس رضوی در این رویداد حضور یافتند.

       مدیریت ارزیابی سازمانی مؤسسه کیفیت رضوی جناب آقای دکتر محمود جوان جعفری در تاریخ 16 مهرماه 99  طی دومین نشست فصلی مدیران تعالی سازمانی در قالب هم اندیشی مدیران تعالی سازمان‌ها و ارائه توضیحاتی مبنی بر میزان تاثیرات استفاده از مدل تعالی سازمانی در بهبود بهره‌وری و بهینه سازی عملکرد سازمان‌ها اعلام همکاری آن موسسه را در ارتباط با آماده سازی شرکت‌ها برای حضور موفق‌تر در جایزه ملی تعالی و پیشرفت در سال 99 نمود. فعالیت‌هایی که موسسه کیفیت در راستای توانمند سازی شرکت‌های مربوطه قادر به انجام آن می‌باشد شامل برگزاری جلسات عارضه‌یابی، آموزشی و خدمات پژوهشی و مشاوره ای به سازمان‌های متقاضی خواهد بود.

      در همین راستا سخنان جناب آقای مهندس فراهانی مدیریت منابع انسانی و تعالی سازمانی شرکت کمباین سازی اراک که در سال گذشته موفق به دریافت تقدیر نامه 3 ستاره از طرف دبیرخانه جایزه ملی تعالی و پیشرفت، به این شرکت اعطا شده است درباره ارزیابی های انجام شده برای کسب این جایزه گفت: در بهمن سال 1398 تیم ارزیابی تمامی معیار های مدل تعالی (EFQM) را ارزیابی کرده و بر اساس امتیاز های کسب شده، سطح تعالی سه ستاره را برای این شرکت تعیین نموده اند.وی با بیان این که کسب جایزه ملی تعالی و پیشرفت، ابزاری برای شناسایی نقاط قوت و فرصتی برای بهبود فرایندها است، تصریح کرد: اجرای این مدل همچنین تدوین برنامه استراتژیک کاملا کاربردی و عملیاتی توسط کمیته‌هایی متشکل از مدیران کلیدی و نیز شناسایی و تدوین فرآیند های شرکت بر اساس مدل APQC را به دنبال داشته است.پیرو برگزاری این جلسه مدیران تعالی شرکت کننده، متقاضی برگزاری این نشست‌ها بطور مستمر و دوره ای برای ارتقا دانش و بروز رسانی اطلاعاتشان شدند.




      مؤسسه کیفیت رضوی با هدف ارتقای کیفیت سبک زندگی بر اساس معیارهای اسلام ناب محمدی در اردیبهشت 1397 تأسیس شد. مؤسسه این هدف را از طریق طراحی الگوهای ارزیابی کیفیت و رتبه بندی بر اساس مبانی اسلام و تجاری‌‌سازی نشان طیب به‌عنوان برترین نشان کیفیت پیگیری می‌کند؛ طیب نشانی است که به کالاها و خدمات متقاضی و واجد شرایط اعطا می‌شود.

      دفتر مشهد : مشهد مقدس بلوار سجاد تقاطع جانباز ساختمان روزنامه قدس طبقه دوم موسسه کیفیت رضوی

      دفتر تهران : شهرک غرب، میدان صنعت، بلوار خوردین، بعد از چهارراه هرمزان، پلاک 5، سازمان اقتصادی رضوی

      راهنمای ثبت نام

      آستان قدس رضوی

      سازمان اقتصادی رضوی

      05137636690

      09156621493

      rqi@razavi.ir

      ثبت نام در سامانه طیب