مدیریت کاربران
مدیریت دسته بندی
مدیریت محصولات
مدیریت سازمان
مدیریت واحد صنفی
مدیریت صیانت
زنجیره محصولات طیب
مدیریت نظرات کاربران
مدیریت چک لیست مشتری
مدیریت چک لیست ها
گزارش چک لیست ها
مدیریت عنوان تب ها
مدیریت شبکه همکاران
مدیریت فایل ها
پروفایل
مدیریت محصولات من
چک لیست های تکمیل شده
مدیریت برند، تبلیغات و صیانت حقوقی از برند رضوی در سطح ملی و بینالمللی
نشست «مدیریت برند، تبلیغات و صیانت حقوقی از برند رضوی در سطح ملی و بینالمللی» به همت موسسه کیفیت رضوی برگزار شد.
این نشست که صبح امروز با حضور مدیران عامل شرکتها و موسسات اقتصادی آستان قدس رضوی در محل سازمان اقتصادی رضوی برگزار شد، با محوریت صیانت از برند رضوی با نگاهی دوباره به عناصر برند، از جمله هویت برند، شخصیت برند، جایگاه برند و در نهایت استراتژیهای برند در مجموعههای اقتصادی آستان قدس رضوی میپردازد و به دنبال اعتلای این فرآیند است.
این نشست همچنین به عنوان یکی از سلسله نشستهای مدیریت برند، به صورت ویژه به مقوله صیانت حقوقی در سطح ملی و بینالمللی معطوف شده است و چالشهای رسانهای را مورد بحث قرار میدهد.
از جمله سخنران این مراسم میتوان به عبدالکریم خیامی؛ متخصص فناوری رسانه و از مدیران ارشد صدا و سیمای جمهوری اسلامی، محمدعلی میرزابابایی؛ مدیر عامل موسسه داراییهای فکری و فناوری پلکان و محمود جوان جعفری؛ مدیر پروژه تعالی و صیانت از برند رضوی اشاره کرد.
مدیر پروژه تعالی و صیانت از برند رضوی در این نشست بیان کرد: کیفیت محصول یا خدمت ساخته میشود اما مردم و مخاطبان هستند که برند را میسازند، لذا امروزه مفهوم کیفیت از سطوح استانداردها و تعالی فراتر رفته است و در قالب برند مورد بررسی قرار می گیرد.
جوان جعفری ادامه داد: برند موجودی زنده است و بر اساس رویکردها و عملکردهای کیفی عرضه کننده تحتالشعاع قرار میگیرد، لذا حفظ و نگهداری آن برنامهریزی پویایی را میطلبد.
وی با اشاره به پنج عنصر اصلی برند تصریح کرد: این عناصر شامل هدف برند، جایگاه برند، قول برند، شخصیت برند و هویت برند است.
وی درباره ارزش ویژه برند تصریح کرد: این مقوله عبارت است از داراییها و بدهیهای یک برند که ارزش محصول یا خدمت تولید شده را کم یا زیاد میکند.
محمدعلی میرزابابایی مدیر عامل موسسه داراییهای فکری و فناوری پلکان در این نشست بیان کرد: برند رضوی، سرمایهای ملی است که باید حفاظت از آن در عرصه بینالمللی را بیش از پیش در دستور کار قرار داد.
وی ادامه داد: این برند به واسطه انتساب به بارگاه امام رضا(ع)، نه تنها باید در داخل کشور شناختهتر شود، بلکه این نیاز وجود دارد تا در حوزه بینالمللی نیز به جهانیان شناسانده و معرفی شود.
مدیر عامل موسسه داراییهای فکری و فناوری پلکان تاکید کرد: بر این اساس لازم است تا برای برند ارزشمندی نظیر رضوی، مدیریت یکپارچهای ایجاد شود تا از حقوق آن در عرصههای داخلی و خارجی حفاظت شود.
مؤسسه کیفیت رضوی با هدف ارتقای کیفیت سبک زندگی بر اساس معیارهای اسلام ناب محمدی در اردیبهشت 1397 تأسیس شد. مؤسسه این هدف را از طریق طراحی الگوهای ارزیابی کیفیت و رتبه بندی بر اساس مبانی اسلام و تجاریسازی نشان طیب بهعنوان برترین نشان کیفیت پیگیری میکند؛ طیب نشانی است که به کالاها و خدمات متقاضی و واجد شرایط اعطا میشود.
راهنمای ثبت نام
آستان قدس رضوی
سازمان اقتصادی رضوی