• صفحه نخست
  • درباره موسسه
  • سامانه های کیفیت طیب
  • زیست بوم طیب
  • شرکای راهبردی
  • شرکاری تجاری
  • درخواست عضویت در زیست بوم
  • ارتباط با ما
    • مدیریت کاربران

      مدیریت دسته بندی

      مدیریت محصولات

      مدیریت سازمان

      مدیریت واحد صنفی

      مدیریت صیانت

      زنجیره محصولات طیب

      مدیریت نظرات کاربران

      مدیریت چک لیست مشتری

      مدیریت چک لیست ها

      گزارش چک لیست ها

      مدیریت عنوان تب ها

      مدیریت شبکه همکاران

      مدیریت فایل ها

      پروفایل

      مدیریت محصولات من

      چک لیست های تکمیل شده

      سامانه رتبه بندی محصولات

      اختتامیه دومین جشنواره «فرهنگ کار بانوان، خدمت و خودکفایی خانواده»

      1399/02/14

      128

      اختتامیه دومین جشنواره «فرهنگ کار بانوان، خدمت و خودکفایی خانواده»

      همزمان با شب میلاد ولی نعمت مان حضرت آقا علی بن موسی الرضا(ع) مراسم اختتامیه دومین جشنواره فرهنگ کار بانوان، خدمت و خودکفایی خانواده برگزار شد.

      به گزارش واحد روابط عمومی موسسه کیفیت رضوی به نقل از آستان نیوز، آیین اختتامیه دومین جشنواره فرهنگ کار بانوان، خدمت و خودکفایی خانواده شب گذشته با حضور سید وحید موسویان؛ جانشین مدیر عامل بنیاد کرامت، عاطفه سعید نژاد؛ مدیرکل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی کشور، حجت الاسلام هادی صاحبقرانی؛ مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، فاطمه دژبرد؛ رییس مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی، داوران جشنواره و جمعی از بانوان کار آفرین در محل باغ اردوگاه باغ خاتون برگزار شد.  
      در این مراسم سید سعید امامی؛ رییس هیئت مدیره موسسه کیفیت رضوی گفت: ارتقای کیفیت سبک زندگی بر اساس معیارهای اسلام ناب محمدی محور فعالیت های موسسه کیفیت رضوی است و با طراحی الگوهای ارزیابی کیفیت و رتبه بندی بر اساس مبانی اسلام و تجاری‌‌سازی نشان طیب به‌عنوان برترین نشان کیفیت را پیگیری می‌کند.
      وی افزود: طیب نشانی است که به کالاها و خدمات متقاضی و واجد شرایط اعطا می‌شود و موسسه کیفیت رضوی بر اساس اساس‌نامه، زمینه‌های فعالیت گسترده و متنوعی دارد که تعریف و طراحی الگوها و شاخص‌های کیفیت و ارزیابی، ممیزی و بازرسی کیفیت و نظام‌های رتبه‌بندی و بازمهندسی فرآیندها در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی و ... از آن جمله است.
      امامی ابراز کرد: توسعه کار آفرینی و اثر بخشی در تولید و ارائه الگوهای ایرانی اسلامی با تکیه بر آموزه های قرآنی رویکرد جشنواره فرهنگ کار بانوان، خدمت و خودکفایی خانواده است.
      وی اظهار کرد: از سوی  موسسه کیفیت رضوی سامانه ارزیابی و رتبه بندی راه اندازی شده است که وظیفه اطلاع رسانی به جامعه را برعهده دارد و بر اساس ویژگی های محصولات  و نمره کیفیت به مخاطبین خدمات ارائه می دهد.
      وی گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده قرار است به برگزیدگان دومین جشنواره فرهنگ کار بانوان، خدمت و خودکفایی خانواده کد عضویت در این سامانه به صورت رایگان اهدا شود تا  از طرح و پتانسیل های کار آفرینان حمایت شود.
      قرائت آیاتی از قرآن کریم، اجرای همخوانی گروه سرود آوای رضوان، پخش کلیپ و قرائت بیانیه دومین جشنواره فرهنگ کار بانوان، خدمت و خودکفایی خانواده از دیگر برنامه اجرایی در آیین اختتامیه بود.
      یادآوری می شود؛ مراسم اختتامیه دومین جشنواره فرهنگ کارآفرینی بانوان، خدمت و خودکفایی خانواده با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در شب ولادت امام هشتم(ع) به میزبانی مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی برگزار شد.

      مؤسسه کیفیت رضوی با هدف ارتقای کیفیت سبک زندگی بر اساس معیارهای اسلام ناب محمدی در اردیبهشت 1397 تأسیس شد. مؤسسه این هدف را از طریق طراحی الگوهای ارزیابی کیفیت و رتبه بندی بر اساس مبانی اسلام و تجاری‌‌سازی نشان طیب به‌عنوان برترین نشان کیفیت پیگیری می‌کند؛ طیب نشانی است که به کالاها و خدمات متقاضی و واجد شرایط اعطا می‌شود.

      دفتر مشهد : مشهد مقدس بلوار سجاد تقاطع جانباز ساختمان روزنامه قدس طبقه دوم موسسه کیفیت رضوی

      دفتر تهران : شهرک غرب، میدان صنعت، بلوار خوردین، بعد از چهارراه هرمزان، پلاک 5، سازمان اقتصادی رضوی

      راهنمای ثبت نام

      آستان قدس رضوی

      سازمان اقتصادی رضوی

      05137636690

      09156621493

      rqi@razavi.ir

      ثبت نام در سامانه طیب